FB

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Centerorodja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje KAROL d.o.o.. Prisojna pot 23, 1241 Kamnik (v nadaljevanju »ponudnik«), matična številka: 8702411000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI43843158

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Spletna trgovina posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku s polnoletnimi osebami oz. osebami, starejšimi od 15 let.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Cene

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).

Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Akcijska ponudba

V akcijski ponudbi so uvrščeni izdelki z visokimi popusti. Ponudba izdelkov v akcijski ponudbi je začasna, traja navadno toliko časa, dokler zaloga izdelkov, ki smo jih uvrstili v to ponudbo ne poide ali se izteče datum trajanja akcije. Pridržujemo si pravico, da umaknemo izdelek iz akcijske ponudbe brez napovedi.
Cena izdelka s popustom, kot je objavljen v akcijski ponudbi velja le v času objave.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu (popusti na izdelke, brezplačna poštnina itd.) in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi prodajalec (KAROL d.o.o.) na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije prodajalca KAROL d.o.o.. Prodajalec KAROL d.o.o. ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda. Aktivno promocijsko kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti. Vsaka promocijska koda je vedno časovno omejena. Izkoristiti se mora v določenem roku, sicer je neveljavna. Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki jo kupec vnese pred zaključkom naročila z vnosom v polje kupon. Za tem se v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost. V košarici izdelkov pa postane razvidno, da je bil kupon aktiven.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja KAROL d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja KAROL d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja KAROL d.o.o. Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije. Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

V primeru pritožb, sporov ali težav se kupec lahko obrne na prodajalca po pošti na naslov KAROL d.o.o., Prisojna pot 23, 1241 Kamnik ali po elektronski pošti na info@centerorodja.si.
Na vse pritožbe se prodajalec odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v skladu z zakonom.

Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z drugim odstavkom 8. člena ZIsRPS ponudnik/prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in na spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Plačila

Plačilo po predračunu

Pri izbiri plačila po predračunu boste naročeno blago plačali najlažje in najhitreje preko vaše spletne banke, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Vse potrebne podatke za plačilo po predračunu vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš email.

Plačilo s kreditno kartico

Vračilo blaga

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43.č - b43.e člen Zakona o varstvu potrošnikov.

43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov določa:

''Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;…''

Sedmi odstavek 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov določa: ''Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.''

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov: info@centerorodja.si, blago pa vrniti 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in ne polepljeni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. V ta namen odstopa od nakupa oz. vračila blaga mora potrošnik uporabiti odstopni obrazec.

Možnost vračila ne velja za potrošen material v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec ponudniku sporočiti številko bančnega računa in ime banke pri kateri ima odprt bančni račun, da mu ponudnik lahko vrne kupnino.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,
  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo

Postopek zamenjave in vračila blaga

V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v 14 dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu.

Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.

Postopek vračila kupnine

KAROL d.o.o. vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri kurirski službi DPD. To storiš tako, da paket poslikaš (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) in slike, skupaj z številko paketa pošlješ na info@dpd.si

Skupaj s kurirsko službo DPD bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe DPD in GLS

Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 11h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 11h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. Navadno je to 10 delovnih dan. Zaradi covid ukrepov in posledično zamuda dobav se lahko rok dobave spremeni do 12 tednov.

Stroški dostave

Stroški dostave po Sloveniji znašajo 5 € in so enotni za celo Slovenijo, za pakete z skupno težo do 15 kg. Za pakete, ki so težji od 15 kg, se strošek dostave obračuna po trenutnem ceniku.

Potek nakupa

1. Korak : Pregled izdelkov

V košarico se shranjujejo izdelki, ki ste jih med brskanjem dodali vanjo. V njej je vidna cena izdelka in količina.
Izdelke v nakupovalno košarico dodate tako, da v spletni trgovini izberete izdelek in količino.
Preglejte izdelke, ki so v košarici. Izdelkom lahko spreminjate količino z gumbom + ali -, oz. jih odstranite z gumbom "Koš".

2. Korak : Vnos podatkov

Izberite ali kupujete kot fizična oseba ali kot podjetje.
Pazljivo izpolnite vsa polja označena z zvezdico.
V kolikor želite dostavo na drug naslov obkljukajte kvadratno polje pred "Želim dostavo na drug naslov" in pokazala se vam bodo dodatna polja za vpis naslova za dostavo.
Dostava je možna samo po pošti ali osebni prevzem (na lokaciji Prisojna pot 23, 1241 Kamnik). V Sloveniji in EU je možna dostava preko DPD. Strošek dostave se obračuna na težo.
V naslednjem koraku izberete željen način plačila.
Izbirate lahko med plačilom po predračunu ali plačilom s kartico.
V primeru izbire plačila s kartico, vas bo sistem po oddaji naročila preusmeril na kartični sistem, kjer boste izvedli plačilo.

  • Če imate kupon za popust, ga vnesete v polje 'Vnesi kodo kupona' in jo potrdite s klikom na gub 'Dodaj'. Kuponi za popust niso redna akcija in ne veljajo na vse izdelke.
  • Če že imate uporabniški račun, se prijavite z obstoječim geslom in e-mail naslovom in kliknite gumb 'Prijavi se'.
  • Če želite nakup opraviti kot gost, vnesite veljaven e-mail naslov in kliknite gumb 'Nakup želim opraviti kot gost'.

3. Korak : Preglejte celotno naročilo.

Pred oddajo naročila še enkrat pazljivo preglejte vse izdelke v košarici, vpisane podatke in končni seštevek "Skupaj" in "Za plačilo". DDV je že vključen v ceno.

4. Korak : Potrditev naročila

Oddajte naročilo. Naročilo oddajte tako, da kliknete na gumb "ODDAJ NAROČILO".

Pred oddajo naročila se morate strinjati s pogoji poslovanja. Pogoji poslovanja so vam dostopni na povezavi "(pogoji poslovanja)" v rdeči barvi in na dnu spletne trgovine. Pogodba se sklene, ko ponudnik potrdi prejem uporabnikovega naročila – s poslanim elektronskim naročilom. Po uspešni oddaji naročila boste prejeli potrditev naročila na navedeni elektronski naslov. Prebrali boste tekst: hvala za vaše naročilo. Na vaš elektronski naslov boste dobili sporočilo s podrobnostmi naročila in podatki za dostavo. 

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Pred zaključkom in oddajo naročila je kupcu omogočeno, da: 

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico,
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
  • ceno in količino vseh izbranih izdelkov,
  • spreminja količino izbranih izdelkov,
  • odstrani izdelke iz košarice,
  • preveri in spremeni vpisane podatke,
  • spreminja način prevzema/dostave,
  • spreminja način plačila.

Karol d.o.o. (Center orodja), kot ponudnik pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov kupca, ki ga je ta navedel.

V kolikor kupec naročila ne želi oddati, lahko spletno trgovino zapusti pred oddajo naročila.

Prijava na e-novice

S prijavo na e-novice uporabnik soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice idr.), na njegov elektronski naslov.

Takšno soglasje uporabnik kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede na spletni strani ponudnika v okviru obrazca, objavljenega v rubriki prijava na e-novice, kamor vpiše svoje podatke – ime, priimek in svoj elektronski naslov, na katerega prejema e-novice, kar vse potrdi s pritiskom na gumb »odjavi«. Preklic lahko posreduje tudi na e-poštni naslov info@centerorodja.si ali naslov Karol d.o.o., Prisojna pot 23, 1241 Kamnik.

Garancija

Za izdelke, za katere je prodajalec (Karol d.o.o.) izročil kupcu garancijski list, veljajo garancijski pogoji zapisani na izročenem veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis. Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku, mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.

Izključitev iz garancije

Garancija ne krije poškodb, ki bi nastale zaradi:

  • Nepravilne ali malomarne rabe, vključno z (vendar ne omejeno na) zlorabo ali uporabo neprimerne opreme;
  • Nepooblaščenih posegov v orodje, vključno z (vendar ne omejeno na) odpiranjem izdelka in preureditvami na orodju;
  • Mehanskih poškodb ali preobremenitve orodja;
  • Prenizke ali previsoke električne napetosti;
  • Zunanjega udarca (padec ali udarec);
  • Uporaba neoriginalne opreme;
  • Nepravilne montaže orodja;
  • Izostalega ali nepravilnega vzdrževanja orodja;
  • Redne obrabe (na primer obraba sestavnih delov, kot so krtačke, motorja, kroglični ležaji, stikala, kabli, tesnila);
  • Prevoza po izročitvi orodja
  • Neupoštevanja navodil za uporabo;
  • Višje sile.

Garancija prav tako ne krije razstavljenih, delno razstavljenih ali z neoriginalnimi deli popravljenih orodij ali orodij, ki so jih poskušale popravljati nepooblaščene osebe. Garancija ne krije rednega vzdrževanja potrošnih ali obrabnih delov (npr. krtačke, olje, mast) ter normalne obrabe orodja.

Stvarna napaka

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 (šest) mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.
  • V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Zahteve kupca do prodajalca ugasnejo s potekom 2 (dveh) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora prodajalec najpozneje v roku 8 (osmih) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen. Če prodajalec uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Če prodajalec poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: info@centerorodja.si

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Varovanje podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Politika zasebnosti

Ko obiščete spletno stran www.centerorodja.si, ki jo upravlja podjetje KAROL d.o.o., Prisojna pot 23,01241 Kamnik, Slovenija, matična številka: 8702411000, ID za DDV: SI43843158 – v nadaljevanju upravljavec – nam zaupate del svojih osebnih podatkov, ki smo jih dolžni varovati.

Če po strani samo brskate, je obseg osebnih podatkov, ki jih dobimo od vas, omejen na anonimno identiteto vaše naprave (računalnika, telefona itn.) in se beleži z določenimi piškotki.

Ko pa se odločite za nakup v naši spletni trgovini, nam pošljete tudi svoje ime, priimek, e-naslov in včasih tudi druge osebne podatke. Podrobneje o vsem tem v nadaljevanju.

Varnost vaših osebnih podatkov, ki nam jih zaupate, je za nas izjemno pomembna, saj si želimo vašega zaupanja! Vse zbirke osebnih podatkov zbiramo, beležimo, urejamo, shranjujemo ali izbrisujemo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/2007) in v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (v nadaljevanju GDPR).

V tem dokumentu pojasnjujemo:

  • kakšne podatke zbiramo, kako jih vodimo in ali jih s kom delimo,
  • katere pravice vam pripadajo pri upravljanju, popravkih in izbrisu osebnih podatkov, ki ste jih zaupali nam,
  • o tem, kako zagotavljamo varnost zbirk osebnih podatkov,
  • poleg tega pa dokument vsebuje tudi navodila o tem, kako lahko uveljavljate svoje pravice.

Varnost osebnih podatkov

Kakšne so vaše pravice?

Vaše pravice glede osebnih podatkov, ki ste jih posredovali, so zapisane v tretjem poglavju GDPR in obsegajo:

  • vsakič, ko nam zaupate podatke, vam natančno in v jasnem jeziku pojasnimo, zakaj potrebujemo podatke, kako jih bomo obravnavali ipd. V praksi to pomeni, da pred potrditvijo pošiljanja svojih podatkov, o tem, kaj se bo z njimi zgodilo, dobite natančne informacije;
  • pravica dostopa do osebnih podatkov oziroma vpogled v podatke, ki jih imamo o vas, kakor tudi pridobitev informacije, ali imamo vaše osebne podatke. Vaša pravica je vedeti, zakaj jih imamo, kaj počnemo z njimi, ali smo jih komurkoli posredovali, obdobje hrambe vaših podatkov;
  • pravica do popravka in pravica do pozabe (izbrisa): zahtevate lahko spremembe oziroma popravek netočnosti pri vaših osebnih podatkih, ki jih imamo; lahko pa tudi zahtevate izbris osebnih podatkov, ki jih imamo o vas;
  • pravica do omejitve obdelave. Obdelava lahko pomeni zbiranje, beleženje, urejanje, strukturiranje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklic, vpogled, uporabo, razkritje s posredovanjem, razširjanje ali drugačno omogočanje dostopa, prilagajanje ali kombiniranje, omejevanje, izbris ali uničenje. Uporabniki imate pravico omejiti eno ali več naštetih dejanj, pri čemer ni nujno, da zahtevate tudi izbris podatkov;
  • pravica do prenosljivosti podatkov: vse podatke, ki ste nam jih posredovali in jih hranimo o vas, smo vam dolžni na vašo zahtevo posredovati v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki in vi imate pravico te podatke posredovati drugemu upravljavcu;
  • pravica do ugovora: uporabniki lahko zahtevate, da vaših podatkov ne vključujemo v kakršnekoli obdelave in statistične analize, pri čemer običajno ne gre za prepoznavne osebne podatke. Kljub temu imate pravico ugovora do uporabe teh podatkov;
  • pravica do odločanja o avtomatiziranem sprejemanju posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

Profili zajemanja podatkov na www.centerorodja.si

Kakšne podatke zbiramo, kako jih uporabljamo in s kom jih delimo

Dostop do podatkov, ki smo jih zbrali na spletni strani www.centerorodja.si je omogočen izključno upravljavcu. Nobenih osebnih podatkov, ki ste nam jih prostovoljno zaupali po elektronski ali drugi poti, ne delimo z nikomer, jih ne posojamo ali prodajamo.

Uporabljamo jih izključno za komunikacijo z vami oziroma za to, da izpolnimo razlog, zaradi katerega smo jih potrebovali (redno obveščanje o novostih, akcijah ipd.; obdelava za nagradne igre in akcije; pošiljanje kupljenih artiklov). Podatke posredujemo tretjim osebam le, ko je to nujno za uresničitev vašega naročila (recimo pošiljanje kupljenih artiklov).

Razen če izrecno ne dovolite, vam lahko občasno pošljemo sporočilo o akcijah, novih izdelkih ali o spremembi politike zasebnosti.

Pozor: ko po elektronski poti z nami nakupujete, se podatki (ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-naslov, vsebina nakupa) shranijo v našo bazo računovodskih podatkov. Dokumente, kot so računi in predračuni, smo kot poslovni subjekt dolžni hraniti, zato teh podatkov ne moremo in ne smemo izbrisati.

Podrobno predstavljamo profile zajemanja podatkov.

Prejemanje e-novic

Katere podatke posredujete za prejemanje e-novic?

Za prejemanje e-novic nam posredujete ime in priimek (oboje opcijsko) ter e-naslov (obvezno).

Zakaj potrebujemo te podatke?

E-naslov potrebujemo, saj vam drugače ne moremo poslati e-novic, ime in priimek, če nam ga zaupate, uporabljamo za personalizacijo e-novic tako, da vas nagovorimo po imenu.

Koliko časa hranimo te podatke?

Te podatke hranimo, dokler se od e-novic ne odjavite (na koncu vsakega izvoda e-novic je povezava na odjavo). Po odjavi se podatki ne uporabljajo več, ostanejo pa v bazi.

Ali te podatke delimo s kom in kdo ima vpogled vanje?

Podatkov ne delimo in ne dovolimo vpogleda nikomur, ki ni v delovnem razmerju z upravljavcem.

Kako obdelujemo in uporabljamo te podatke?

Za sprejemanje vaših podatkov uporabljamo obrazec za prijavo na e-novice z integracijo mailchimp, za pošiljanje e-novic pa aplikacijo mailchimp.com, kjer so vaši podatki shranjeni. Uporabljamo jih za pošiljanje e-novic in jih drugače ne obdelujemo. Ko e-sporočila na vaš naslov ne moremo dostaviti (če je vaš e-nabiralnik poln, če e-nabiralnik ne obstaja več ali če ste nam posredovali napačen e-naslov), vas izbrišemo iz baze.

Podatki za online nakupovanje

Katere podatke posredujete za naročanje v naši spletni trgovini?
Pri nakupih v spletni trgovini potrebujemo več vaših osebnih podatkov, in sicer ime, priimek, celoten poštni naslov, telefon in e-naslov. Pri plačilih s kartico vaših finančnih podatkov ne vidimo, saj vse to uredite s kartičnim sistemom (vaših finančnih podatkov (številka kartice) nam ne posreduje. Ta nam samo sporoči, da je plačilo opravljeno.

Zakaj potrebujemo te podatke?

Vse te podatke potrebujemo zato, da lahko izpolnimo vašo željo: nakup določenega izdelka. Ime, priimek, naslov in telefonsko številko potrebujemo za dostavo, e-naslov pa za potrdilo in informacije o transakciji in nadaljnjo komunikacijo, če bo potrebna.

Koliko časa hranimo te podatke?

Te podatke hranimo, saj gre za podatke na uradno izdanih računih, ki smo jih dolžni hraniti.

Ali te podatke delimo s kom in kdo ima vpogled vanje?

Podatkov ne delimo in ne dovolimo vpogleda nikomur, ki ni v delovnem razmerju z upravljavcem.

Pošiljanje in dostavo kupljenih izdelkov za nas opravljajo naš poslovni partner (DPD d.o.o.). Vaših podatkov ne obdelujejo za nič drugega razen izvirnega namena: da paket pride do vas.

Seznam uporabnikov osebnih podatkov:

Intuitiva d.o.o. (razvoj aplikacije)

Avant.si d.o.o. (ponudnik infrastrukture)

Osebni podatki se hranijo pri vseh povezanih pod-obdelovalcih, dokler je naša spletna stran/trgovina objavljena in aktivna, razen v primeru, ko kupec zahteva izbris podatkov. Izbris podatkov lahko kupec sam sproži preko povezave 'Moji podatki' v nogi te spletne strani. Izbris bo anonimiziral vse osebne podatke uporabnika na naročilih uporabnika in jih nadomestil z generičnim tekstom. Anonimizirano naročilo bo ostalo shranjeno v našem sistemu.

V primeru, ko ta spletna stran preneha z delovanjem, se vsi podatki pri pod-obdelovalcih izbrišejo v roku treh mesecev.

Kako obdelujemo in uporabljamo te podatke?

Za sprejemanje vaših podatkov uporabljamo sistem trgovine oro web. Za izstavitev računa prav tako uporabljamo program oro web. Uporabljamo jih izključno za namene spletne prodaje in jih ne obdelujemo na druge načine.

Dodatno o vaši zasebnosti

Statistike o spletni strani

Statistične podatke o obiskovalcih spletne strani lahko občasno delimo s partnerji ali oglaševalci. Take informacije ne vsebujejo nobenih takih podatkov, ki bi osebno identificirali kogarkoli, ki je na kakršenkoli način komuniciral z našo spletno stranjo.

Povezave na druge spletne strani

Spletna stran www.centerorodja.si lahko občasno objavi tudi povezavo na neko drugo spletno stran. Če obiščete drugo spletno stran, tam velja njihova politika zasebnosti. Priporočamo, da na vsaki strani, na katero pridete, preverite, kako zagotavljajo pravice glede varstva vaših osebnih podatkov.

Pri anketah običajno ne zahtevamo posebnih podatkov: namenjene so anonimni raziskavi o zadovoljstvu in o morebitnih izboljšavah naših storitev in spletne strani same.

Varnost prenosa in hranjenja podatkov

Spletna stran www.centerorodja.si ima vgrajen varnostni certifikat SSL, ki ga je izdala organizacija Let's Encrypt. Ta certifikat zakodira sporočila med spletno stranjo in uporabniki in s tem zagotavlja varno komunikacijo na medmrežju. Da je certifikat nameščen, lahko preverite sami. Poglejte na vrstico s spletnim naslovom: levo od naslova www.centerorodja.si je prikazan znak zelene ključavnice, pri nekaterih brskalnikih piše tudi »secure«. Poleg tega vidite, da se naslov spletne strani začne https://. Črka »s« pomeni varno povezavo.

Tudi potem, ko ste nam prek spleta varno poslali svoje podatke, z njimi ravnamo skrbno. Dostop do njih imajo samo pooblaščeni sodelavci podjetja KAROL d.o.o. in samo za opravila, ki so nujno potrebna pri njihovem delu (izdajanje računov, pripravljanje pošiljk, služba za pomoč uporabnikom). Strežniki, na katerih so shranjeni vaši osebni podatki, so na varnem in zaščiteni.

Hramba pogodbe

Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki. Stranka po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo. Pogodbe so prav tako naknadno dostopne:

Za registrirane kupce: preko uporabniškega računa ali na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@centerorodja.si

Za neregistrirane kupce: na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@centerorodja.si

Politika uporabe piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.

Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev.

O piškotkih

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih spletna stran, ko jo obiščete, naloži v vaš spletni brskalnik. Nekateri piškotki so nujno potrebi za delovanje spletne strani. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih ali drugih podatkov, ki bi jih bilo mogoče uporabiti za identifikacijo uporabnika, zato priporočamo, da v njihovo uporabo privolite.

Upravljanje piškotkov v brskalniku

Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, po poteku veljavnosti pa brskalnik piškotke samodejno izbriše. Uporabnik lahko vse piškotke ali piškotke za posamezno spletišče (domeno) izbriše tudi ročno ali pa uporabo piškotkov v brskalniku v celoti onemogoči. Navodila za izbris piškotkov ali onemogočitev njihove uporabe lahko najdete v sklopu pomoči vašega spletnega brskalnika. V primeru, da boste uporabo piškotkov v celoti onemogočili vam nekatere funkcionalnosti spletne strani ne bodo delovale pravilno.

Najem orodja

1. Splošno

Najem naprav se izvede na osnovi sledeče navedenih pogojev in najemne pogodbe, ki jo skleneta najemnik in najemodajalec ob najemu. Nasprotujoči si pogoji ali drugačni pogoji najemnika, tudi če najemodajalec brezpogojno izvede najem, ne bodo predmet pogodbe. Najem orodja in opreme se vrši po dogovoru z osebjem za dobo enega ali več dni. Za en dan najema se smatra najem orodja in opreme v trajanju 24 ur od ure najema oziroma en delovni dan. Orodje lahko vrnete naslednji delovni dan do 15h ure.

2. Pogoji za sklenitev najemne pogodbe

Najemnik je lahko le polnoletna oseba z državljanstvom RS in stalnim prebivališčem v RS. Svojo istovetnost najemnik izkaže z osebnim dokumentom ob sklepanju najemne pogodbe, poleg tega mora najemodajalcu predložiti tudi svojo davčno številko in varščino v gotovini, katero ob koncu najema vrnemo v celoti. Znesek varščine je naveden pri vsakem orodju posebej.

3. Predmet najema

Najemnik mora napravo uporabljati skrbno in primerno. S podpisom pogodbe o najemu najemnik potrjuje, da je napravo skupaj z navodili za uporabo prejel v nepoškodovanem stanju, da so mu je bilo razloženo delovanje, varnostna navodila in pravilno ter varno ravnanje z napravo. Najemnik nima pravice do popravil oz. usposabljanja naprave, napravo mora pustiti v takšnem stanju kot jo je prejel. Potrošni materiali kot so svedri, brusne plošče, papir niso vključeni v ceno najema. Poškodb ali pomanjkljivosti na napravi, ki niso zavedene v protokol pri predaji, najemnik ne more uveljavljati. Ostale pomanjkljivosti mora najemnik pri predaji pokazati najemodajalcu. Najemnik najemodajalcu jamči za poškodbe, ki so na napravi nastale v času njegovega najema. Prav tako jamči za poškodbe nastale zaradi tretje osebe kot tudi za izgubo naprave (npr. kraja) v času najema v primeru, da ne more dokazati svoje nedolžnosti. Pri predaji predmeta najema je potrebno poravnati določeno varščino za najem.

4. Vračilo

Najemnik mora napravo očiščeno, pripravljeno za uporabo, z vsemi dodatnimi deli, ki so vključeni v dobavo, v določenem času vrniti. V primeru okvare na napravi mora najemnik obvestiti najemodajalca. V primeru, da je naprava vrnjena poškodovana, neočiščena in brez vseh dodatkov, je najemodajalec upravičen, da vse stroške odpravljanja pomanjkljivosti in popravil, kot tudi čas za popravila in čiščenje, obračuna od vplačane varščine.

5. Dolžnosti najemnika

Najemnik je dolžan najete naprave uporabljati primerno in v skladu z navodili za uporabo ter dodeljenimi varnostnimi predpisi za predvideno uporabo. Naprave ne sme uporabljati pod vplivom alkohola ali drugih sredstev, ki lahko vplivajo na psiho-fizično delovanje osebe. Napravo mora zaščititi pred preobremenitvijo. Napravo lahko uporablja smo z dovoljenimi pogonskimi snovmi (voda, olje, maščoba, gorivo, itd.). Tretje osebe naprave ne smejo uporabljati. Napravo mora zaščititi pred krajo, poškodbami in neupravičeno uporabo tretjih oseb, kot tudi pred vremenskimi vplivi. V primeru kraje, poškodb ali neupravičene uporabe tretje osebe, mora najemnik to nemudoma sporočiti najemodajalcu in primer prijaviti tudi na policiji.

6. Odgovornost najemodajalca

Najemodajalec jamči, da bo najemniku v najem dana oprema oziroma orodje v tehnično brezhibnem stanju. Najemodajalec ne jamči za škodo nastalo zaradi neprimerne uporabe naprave ali v primeru, da najemnik napravo neupravičeno preda tretji osebi.

Hitra dostava Za naročila oddana do 11.00 ure
Široka ponudba Izbirate lahko med več kot 2200 izdelki
Varen nakup Vaša povezava je šifrirana
Prijavite se na naše novice in aktualne akcije.
Hvala za vaše soglasje in prijavo na e-novice
Zapri
Izdelki z nadstandardnimi lastnostmi

Za nekatere naše izdelke je možen le osebni prevzem, so jo po teži ali dimenziji neustrezni za pošiljanje.

Za nekatere naše izdelke je možen le osebni prevzem, so jo po teži ali dimenziji neustrezni za pošiljanje.

V kolikor imate v košarici več izdelkov lahko izdelek nadstandardne teže ali dimenzije naročite posebej.

Za več informacij nas kontaktirajte. Z veseljem vam bomo pomagali.

Napaka pri posodabljanju košarice

Iskreno se vam opravičujemo za nastalo težavo.

Prosimo kontaktirajte nas na info@centerorodja.si za nadaljno pomoč.

Napaka pri iskanju

Iskreno se vam opravičujemo za nastalo težavo.

Prosimo kontaktirajte nas na info@centerorodja.si za nadaljno pomoč.

Napaka pri prijavljanju na novice

Iskreno se vam opravičujemo za nastalo težavo.

Prosimo kontaktirajte nas na info@centerorodja.si za nadaljno pomoč.